March 24, 2014

China Glaze - First Mate

Mali osvrt na lak koji mi je postao veoma drag, u pitanju je China Glaze First Mate.


Već neko vreme tražim zadimljen teget tj. "navy" lak, i kako sam čitala da je ovaj dobar, kupila sam ga. First mate je deo standardne ponude, i lako se može naći. Alexandar je uvoznik China Glaze lakova kod nas, i na njihovom sajtu možete videti gde ih sve ima u prodaji.




Najveća prednost mu je što prekriva u jednom sloju potpuno. Jeste da gotovo uvek nosim dva sloja ali sa ovim lakom to zaista nije potrebno. Idealan  je kada žurim i nemam vremena za čekanje. :)

Tekstura je srednje gustine, mada naginje ka gušćoj. Mazanje direktno na nokat ide veoma glatko (ja sam lenja i ređe koristim bazu), dok je preko baze nesto teže, zbog te malo gušće teksture. Ne ostavlja "stain" na noktima i lagan je za skidanje. Sušenje mu je prosečnog trajanja i s obzirom da ga mažem u jednom sloju to bude očas posla gotovo. Nijansa je prljava teget boja, sa sivkastim podtonom. Odaje utisak elegancije, ali je veoma moderna po mom mišljenju. Iako je lak relativno taman, jasno se može videti nijansa i nikada ne izgleda crno. Na slikama deluje plavlje i nešto tamnije, dok je u prirodi svetliji i prigušeniji.




Možda više jesenji ili zimski, ali ako volite ovakve nijanse, toplo ga preporučujem. Cena China Glaze lakova je oko 380 rsd.

Mali update: Planiram promenu imena bloga i još neke izmene, pa će možda biti nekih poteškoća u narednom periodu, ali nadam se da će se sve brzo srediti, a o svemu ću vas izveštavati :)

4 comments :

  1. China Glaze ima savršeno pigmentovane kreme i ne bi mi bilo žao da dam novac ni za ovu. Mami me baš zato što je lak zadimljen, što je meni zanimljivije od otvorenijih nijansi. Lepo ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, i ja volim zadimljene nijanse :)

      Delete
  2. Ovo je jedan od prvih CG koji sam kupila. Lepo ti stoji! :)

    ReplyDelete