March 12, 2014

Alverde sapun - Verben i limun ❧

Zdravo!
Danas vam pišem o jednoj običnoj stvarčici koja je sigurna sam svakom od nas potrebna. Pre nedelju dana je kupljen, odmah uslikan i evo mene sa utiscima o  Alverde sapunu.



Odmah da kažem da uglavnom koristim kupke, nekako su mi brže i lakše. Štrcnem na pufnu, istrljam za pola minuta i gotovo. Tuširanje sapunom ide sporije, pa ga samo iz tog razloga često zaobiđem. Doduše, probala sam da ih namažem na pufnu i dobro utrljam dok ne zapeni, i to funkcioniše!

Alverde sapune sam davno probala, ali sam nekako zaboravila na njih. Prošlo je puno vremena dok mi ponovo, relativno skoro nisu pali na pamet. Kupila sam ga sa namerom da ga koristim za ruke i telo. Inače se trudim da gotovo potpuno izbaci SLS (sodium lauryl sulfate, ono što stvara jaku penu u proizvodu) pa mi je ovaj sapun odmah pao na pamet jer ga nema u sebi.

Cena mu je 95rsd.U prodaji se može naći nekoliko vrsta. Pored ovog sa verbenom i limunom znam još za lavandu, jagodu, neki sensitive a čini mi se da sam zapazila i jedan za bebe u ponudi. Divno miriše, veoma intenzivno i osvežavajuće. Ko voli citrusne mirise, ovim će biti ooooduševljen! (Miris možete i same da proverite jer kartonska kutijica u koju su pakovani ima rupicu, pa se lagano da onjušiti, mmmmm :D).




Ne znam da li je kod vas tako, ali mene oduševljava što ima ove granulice u sebi. To mi daje onaj "spa" osećaj.  Jedva sam čekala da ga isprobam! ❤

Moji utisci:
U dodiru sa vodom brzo omekšava i lako peni. Pritom, stvara dosta pene, ništa manje od običnog sapuna. Veoma glatko klizi po koži, i pena mu nije onako suva (mislim da je to zbog glicerina). Pomalo podseća na Dove sapune u tom smislu (ako ste ih probale znate na šta mislim), ali nije baš toliko klizav i mekan. Što se tiče efekta pilinga ovih granula, dosta je blag. Tek tu i tamo se po malo oseti, ali to možda zavisi i kako vam koji sapun zapadne (neki će možda imati više ili bolje raspoređene mrvice).

Osećaj na koži posle tuširanja je onako čist i imam utisak da ne isušuje, ili bar ne isušuje puno. Taj osećaj mi je mnogo nedostajao s obzirom da samo kupke koristim (one klasične sa SLS), a one uvek ostave neki film na koži i dugo im treba da se isperu, a na kraju opet isuše kožu... Koža na dodir ima osećaj glatkoće i blage zategnutosti, ali je mekana što nije slučaj sa običnim sapunima. Miris se ne zadržava na koži, uopšte ga nisam osećala posle tuširanja, što mi je baš žao... 





Sastav:
Sodium palmate, Aqua, Glycerin, Sodium cocoate, Hydrogenated coconut acid, Parfum, Verbena officinalis, Citral, Limonene, Linalool, Geranoil, Phytic acid, Sodium chloride, CI 77289, CI 77492, CI 77891.

Rekla bih da mu je sastav običan i da nema ništa posebno u sebi, ali je svakako bolja opcija od običnih sapuna. Mislim da je blaži za kožu tela, pa verujem da je zato pogodniji i za intimne delove, tako da bih ga rado ponovo uzela. Doduše i njihove kupke se takođe lako ispiraju (ne pene ludački naravno), ne čine kožu "ljigavom" a opet ne isuše je mnogo.

Možda sapun jeste skup u odnosu na ostale, ali u odnosu na one koji se vode kao prirodni je prilično povoljan. Meni sada ostaje da probam i ostale mirise, a nadam se da će i neka od vas isto uraditi. Bar ih pomirišite sledeći put kad svratite u DM i uvek uvek uvek proverite datum kada uzimate Alverde proizvode jer se brže i lakše kvare!

Pišite mi svoje utiske i CMOK do sledećeg pisanja

20 comments :

  1. Lepa recenzija :)
    Ja sam ga isto njuškala kroz taj otvor na ambalaži, priznajem :D

    ReplyDelete
  2. bas lepa recenzija, volim kaad se skrene paznja na ovakve detalje

    ReplyDelete
  3. Nekako nikada nisam obraćala pažnju na Alverde proizvode, moram to da promijenim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam pozitivno iskustvo sa njihovim mazalicama za telo, pogotovo. Kreme su im onako, neke su fine, neke previse teške i masne. Sminka tako i tako, ali buteri za telo, ulja, kupke, kreme za ruke super :)

      Delete
  4. jedino mi se ne sviđa što se miris ne zadržava
    pošto to baš volim :(

    ReplyDelete
  5. Anonymous15:43

    Bas sam danas kupila cerki ali sa mirisom divlje ruze,videcemo kakav ce biti,a sebi sam uzela(ponovo) babylove sapun sa ekstaktom kamilice i uljem jojobe,blag je i fino mirise.Taj sa limunom je bio najjaceg mirisa.Mozda cu sl. put da uzmem taj "limunski" ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaću i te babylove, nikad nisam :) Hvala na preporuci :)

      Delete
  6. davno sam probala sam i onaj od jagode, moram priznati da mi je ovaj citrusni draži :) sapunčić ko sapunčić, svakako su bolji izbor od klasičnih palmolive i nivea sapuna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se :) I rekla bih da nema neke razlike u sastavu, manje više samo im je miris drugačiji, ali su opet bolja opcija od običnih :)

      Delete
  7. Vidis, ne bi mi palo na pamet da se tusiram sapunom. Valjda smo svi davno presli na kojekakve kupke i gelove. Al sad si me dosta zaintrigirala. Mene kod sapuna licno najvise nervira cuvanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, svi većinom koristimo kupke... ali probaj :) Meni sapun koji se koristi stoji u onoj činijici za sapun, odmah poder kade :D Ne znam šta ti tu smeta, nisam baš shvatila...? Možda što se voda skuplja, pa se onako uljigavi?

      Delete
    2. ma da, bas mora da se odrzava da se ne ugnjeca :)

      Delete
  8. Kupila sam svojevremeno ovaj sapun baš zbog mirisa vrbene koji obožavam, ali nažalost nije bio onako intenzivan kao što sam se nadala da će biti. Sam sapun je fin :)

    ReplyDelete
  9. bas mi je privlacan !

    ReplyDelete
  10. Dobra recenzija, priznajem da sam ih i ja gledala i šnjofkala, ali ipak nisam uzela jer sam imala nekoliko neugodnih iskustava sa tim prirodnim sapunima gdje se oni nisu pjenili ama baš ni najmanje. Možda ipak probam!
    Predlažem ti da probaš Symaptico sapune, meni je super Dolcevita, divan citrus, taj sam sa guštom potrošila jer je kremast i pjeni se iako je 100% prirodnog sastava. Kod nas u HR ih ima u dm-u, sad ne znam kakvo je stanje kod vas i da li se mogu nabaviti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na preporuci :) Moraću da pogledam te sapune, ako ih nema kod nas, poručiću da mi ih neko dopremi iz HR :)

      Delete
  11. Posle ove recenzije, odmah sam otišla da ga kupim. Ranije sam koristila Alverde sapun od divlje ruže, sad sam prešla na ovaj i 3 sam već dokupila. Svi ga u kući vole!

    ReplyDelete