April 08, 2013

NIVEA BB krema

Zdravo zdravo /hihi
Negde krajem novembra i ponovo pre nekih mesec dana sam dobila po paket proizvoda od Nivee. Naravno da sam bila presrećna, pa na kuću mi stiže kesa puna kozmetike :D Danas sam htela da vam napišem utiske o novoj BB kremi jer verujem da bi vas to najviše zanimalo.



Prvo da kažem da se radi o toniranoj kremi i ono BB je samo marketinška fora koju koriste redom sve kompanije, nemojte da vas to zbunjuje. Ne znam da li je ovo zamena njihove standardne tonirane kreme, ali koliko me sećanje služi (a davno sam je koristila) rekla bih da su slične teksture, stim da je BB malo hidrantnija.




Pakovanje je zgodno za korišćenje, sadrži 50ml i dobila sam nijansu Light. Jednom sam je nosila i posle toga prosledila. Boja je pretamna i baš sam se pomučila da posvetlim lice korektorom i puderom u kamenu da bih mogla da izađem napolje. Šteta, jer se krema fino držala tokom dana.




Slabo prekriva što i piše na pakovanju. Meni je samo obojila lice u dve nijanse tamnije, dok se crvenilo i dalje videlo. Relativno lako se razmazuje i sviđa mi se što se lepo upije i matira na koži. Osećaj je veoma lagan sa njom, za razliku od Garnier kojoj treba 10 minuta da se upije i opet lagano sklizi sa kože (mada je Garnier idealna leti kad je koža dehidrirana od sunčanja). Rekla bih da ne isušuje kožu (iako je mat) i da je dobar izbor za tople dane.

Znači, krema je sasvim fina, ima SPF 10, lepo leži na koži i dosta dobro drži od prosijavanja. Mislim da bi većini odgovarala ukoliko potrefe nijansu! A u zavisnosti kakvu kožu imate videćete da li i kakvu kremu treba naneti ispod nje. Cena joj je oko 700rsd, trenutno je snižena u DM-u na 585rsd.




Meni se krema dopala, ali mi to ništa ne znači kada nema odgovarajuće nijanse. Verujem da će većina devojaka naći svoju nijansu, dok za bledolike nema nade... Poređenje na slici iznad je jasno, tamnija je od obe Garnier BB kreme. Jesam razočarana, priznajem, ali šta da se radi. Više sreće drugi put! :)

CMOK do sledećeg pisanja :X

29 comments :

  1. uzas. i ja je imam, ta krema nije namenjena za bele ljude, vec za cigane! bacene pare. :(

    ReplyDelete
  2. Ne mogu da vjerujem da je neko ovako pogrijesio sa nijansama :/ ja sam vec davno citala recenzije za nju i svi se zale na nijansu, grozno! Eveline isto ima neku pretamnu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam znala da se i drugi žale na nijansu...
      A Eveline sam gledala skoro i najsvetlija nijansa je takođe dosta tamna...

      Delete
  3. Joj grozno...A ne znam jel neko primetio za garnier obicnu bb da su nesto kao promenili ili sam ja umislila?Kupila sam je kad je izasla prvo pakovanje,i sad drugo nedavno i sminkam se kao i uvek i evo pola drugog mi otislo a prva mi trajala ohohoooo.Nesto sa sastavom ili sam ja luda? /:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pojma nemam, ja sam još kad se pojavila kupila Medium (to sam prosledila mami) pa posle uzela i Light ali to sam prošlo leto koristila i još je imam, biće mi i za ovo leto.
      A ja sam primetila da se pojavila neka Anti Age... Ne znam jel to zamena za običnu BB, ili su napravili još jednu vrstu ...? L-)

      Delete
    2. Mislim da je to isto a drugo pakovanje,cist marketing.

      Delete
  4. pretpostavljala sam da je takva :/ prethodno iskustvo sa nivea toniranom kremom je bilo extra brzo susenje i jako tesko nanosenje zbog toga, plus jako tamna nijansa... preskacem i ostajem verna puderima :D
    super recenzija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni baš bi krivo. Ne razmazuje se ova teško, mada se brzo upija!
      Hvala, mada pošto sam je jednom probala, ovo su više bili prvi utisci :)

      Delete
  5. Kakva je tamna nijansa kad je ovo svetlija :D
    A bas sam planirala da kupim :/

    ReplyDelete
  6. Ja koristim Garnier normal medium i Deborah 03,prva mi je trenutno malcice pretamna,a imam i Eveline medium, ali ono ne da nije medium ono je za meleskinje ili nekog ko se ne vadi iz solarijuma zimi, ja ne kontam da je nesto tako tamno moglo doci iz Poljske, kao ni ove Nivea iz Njemacke, kad se zna kako su tek tamo cure bijele.Meni bi vjerovatno odgovarala ta nijansa light, dok bi mi druga mozda i ljeti bila pretamna,jer sjetim se jednom sam kupila Nivea toniralnu bronze i bila mi je grozna cak i ljeti.
    Hvala za recenziju, trenutno je na nekom snizenju i kontala sam je kupiti da probam, ali sad necu. Cekam Skin 79, treba mi stici ovo dana, ali moguce da ce mi biti presvijetla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skroz si u pravu. Ni ja ne kontam kako to Light nijanse prave tako tamne, kad se zna da su žene ovde ipak dosta svetle...
      Blago tebi za Skin 79, ja mnogo želim da probam neku pravu BB kremu ;;)

      Delete
  7. Možda je i probam, meni je Garnier za masnu kožu Light malo presvetla, tako da mislim da bi mi ova bila ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebi :)
      Znaš kako, meni je uvek bolje da je puder čak i svetliji, jer uvek mogu da dodam bronzer, ali kad je tamniji, ne mogu ništa da uradim...

      Delete
  8. Auuuu koliko je tamnija od ostalih light, neverovatno... o.O

    ReplyDelete
  9. Sto volim kada napisu Light, a ono narandzasto! Moram da se kamufliram u sargarepu i onda ce mi nijansa odgovarati.

    ReplyDelete
  10. Ovo bi cak i meni bilo tamno a uvek kupujem tamnije nijanse. :-O

    ReplyDelete
  11. Nijanse su horor. Kad sam testirala light stvarno sam pomislila da je lud onaj ko je ovo izbacio na nase trziste :D

    ReplyDelete
  12. http://hypnotizedbymakeup.blogspot.be/2013/04/liebster-nagrada.html

    ReplyDelete
  13. nijansa je pre pretamna za light verziju. Sad me zanima koliko je onda medium tamna. Vjerojatno skoro pa crna :D

    ReplyDelete
  14. Anonymous17:36

    A zasto prodajes staru kozmetiku na sajtu? :-SS Ljudi kupuju novu, a ne staru kojoj istice rok, i treba da mazu usne karminom i sjajem kojim si se ti mazala. smesno

    ReplyDelete
  15. Anonymous16:28

    Jaoojj ja kada sam probala na ruci, i svetlija i tamnija nijansa su bile slicne,i prvo sam pomislila da mi se cini, pa sam uzela tamniju jer sam jako bleda u licu... medjutim kada sam je stavila na lice izgledala sam kao crnkinja koja ima jako tamne podocnjake, jer mi ih nista nije prekrila krema...bacih para bezveze...ja se trudim da nadjem neki dobar puder koji ne isusuje kozu, ali ne znam sta...bb nivea mi nije isusila kozu i lice na dodir je bilo super, ali nijanse su katastrofa.... Ako znate neku toniranu kremu koja je dobra za suvu kozu, molim vas recite,bas mi se ne bacaju pare za "eksperimentisanje" jer su svi puderi jako skupi!:) Hvala

    ReplyDelete
  16. Ja sam imala tester i nije mi se svidjela, Vichy Idealia mi je najbolja BB krema.

    ReplyDelete
  17. Anonymous16:12

    a da li vichy ima vise n ijansi ili isto 2? ja sam imala iz inostranstva puder koji sam dobila, on je bio beo sa sitnim tamnim i svetlijim tackicama koji kada se razmaze se prilagodjava prirodnoj boji, nij ebio los ali ne prekriva bas...

    ReplyDelete
  18. Sviđa mi se nijansa :)

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Još nikad nisam imala BB kremu, ali moraću da je kupim.Možda baš ovu :)

    ReplyDelete
  20. Anonymous10:24

    uzas! tesko se razmazuje, premasna je i pretamna.. koliko god da razmazem na licu kao da mi budu neke fleke i izgleda kao da je prljavo :/ imam medium nijasu, al vidim da je i light jako tamna. jedina dobra stvar je to sto hidratizira kozu, inace, zao mi je sto sam dala pare za nju... juce sam kupila garnier bb kremu, light. nadam se da ce mi ta odgovarati :)

    ReplyDelete
  21. Anonymous17:18

    Možeš li mi reći da li preporučuješ i detetu od 13 godina ovo http://mymakeupandu.blogspot.com/2011/09/sta-su-bb-kreme-garnier-bb-cream.html?U licu sam dosta tamna , Hvala unapred :)

    ReplyDelete
  22. Anonymous11:31

    Ja bih detetu od 13 godina preporucila becutan decju kremu za lice :P

    ReplyDelete
  23. I ja je imam.Jeste tamnija,a ja sam izrazito bela,ali meni lepo prekriva,mada nema puno sta,poneku bubuljicu.Pozdrav!

    ReplyDelete