April 02, 2013

ARTDECO Dita Von Teese - karmin 631

Znam da kasnim sa ovim postom, ali ću bar pokušati da promenim mišljenje onima koje se boje crvenog karmina. Dakle, ovo je moj prvi pravi crveni ruž i mnogo sam srećna što ga imam. :x


 
Sportski sam tip i gotovo uvek biram komotno u odnosu na elegantno. Pomisao na tip-top sređenu sebe mi je strana, ali odevne kombinacije za crveni ruž su razne i ne moraju uključivati klasiku i perle kako sam ja zamišljala. Još jedna predrasuda koju sam imala je ta da devojkama veoma svetle puti ne stoje tamni karmini... E pa zeznula sam se! :P

Za Novogodišnje veče sam se osmelila i prvi put nosila crveno. To je bio Alverde lajner 12 soft red. Nekome se dopalo kako mi stoji crveno ;;) pa sam nešto kasnije dobila na poklon divni Dita Von Teese 631 Manslayer. Na sniženju od 50% ruž je koštao 945rsd, što jeste više para, ali standarna cena L'oreal karmina je tu negde. 




Kad sam birala boju, želela sam pravu crvenu, bez primese ciklama tonova. Iako izgleda tamnije i po malo braonkasto, zapravo je to prava "krvava" nijansa na usnama. Dovoljno je kremast, odlično pigmentovan i klizi po usnama. Jedan sloj je dovoljan. Takođe je gust ali ne ističe suve delove. Posle nekog vremena, on se malo matira i dobije onaj saten finiš. Zbog toga je veoma dugotrajan. Ja prva ne želim da mi se crveni karmin razmaže ili skine za pola sata i uvek biram mat u odnosu na sjaj.




Veoma je ugodan na usnama posle par sati i uopšte ih ne isušuje. Dakle, samo se fiksira i stoji, dok su usne i dalje gipke. Lajner je uvek poželjan ali ne i neophodan sa ovakvim karminom. Potpuno se može skinuti jedino masnoćom, u suprotom će na usnama ostati dosta pigmenta! ;)




Preporučujem da pogledate neki od Artdeco karmina (ovo je ograničena kolekcija i verujem da je potpuno rasprodata do sada) jer je kvalitet stvarno prvoklasan i vredi svaki dinar. Naravno i bilo koji drugi dolaze u obzir, samo je bitno da izaberete odgovarajuću nijansu. Savetujem da je obavezno probate u radnji (obrišite tester vlažnom maramicom) jer jedino tako možete biti sigurne da vam odgovara! ;)

Ne mogu da opišem šta je to vezano za crveni karmin što čini da se osećam lepše, posebnije, ali ima nešto sigurno. I svaka devojka mora da ga ima! CMOK :-*

36 comments :

  1. drago mi je da si našla svoju crvenu :D
    crveni ruž isto tako super izgleda uz bijelu t-shirt i jeans, ne trebaš se uvalit u klasiku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uz bijelu t-shirt i jeans - Baš tako ;)

      Delete
  2. Anonymous00:51

    Najbolji crveni karmini.. :) Imam dva, 637 i 628.. :) Najcesce nanesem olovku za usne u istoj boji, pa cetkicom precizno jedan sloj karmina i zatim lagano prislonim jedan sloj papirne maramice da skine visak i lagano na usne natapkam vrlo malo bebi pudera. Karmin se isti momenat fiksira, ali posto nijasa blago posvijetli, nanesem cetkicom jos jedan sloj karmina i vise ne diram. To je to - ne mrda satima, bez obzira na jelo, pice, razgovor.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da čujem pozitivne utiske ! Za sve si u pravu ;)

      Delete
  3. goldfinch07:08

    krasno ti stoji ruz! imam maitresse i demoiselle i iako imam usne kao da sam dosla iz nijemog filma (:plac:), obozavam ove ruzeve, prekrasni su!!! imam samo crveni liner, ovog drugog nije bilo kad sam trazila nazalost... jer svaka nijansa ima svoju pripadajucu olovku za usne sto mi je super! samo su moji ruzevi velvet tj mat, mislim da ovaj tvoj spada u jesensku kolekciju. u svakom slucaju, kod nas nisu snizeni 50%, blago vam se.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod nas je cela kolekcija bila snižena 50% na kraju! =D7
      Senke su bile 300 din, rumenila 550 i tako :)

      Delete
  4. Prelijep je i baš ti lijepo stoji.

    ReplyDelete
  5. Neka je sa srećom sa crvenim karminima :)
    Stvarno je jako lepa boja!

    ReplyDelete
  6. Divno! Ja obožavam crvene karmine i žao mi je što većina devojaka nema hrabrosti da ga nosi, mada mislim da se stvari popravljaju na bolje po tom pitanju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pravu, ja sam bila jedna od njih. Još uvek mi je to previše za dnevnu varijantu, ali možda i to probam :)

      Delete
  7. BAs lepo izgleda. Ja sam isto tek od nedavno nabavila dobrw crvene ruzeve. Pre neki dan sam cula dobru izreku: Crveni ruz se nosi u srcu! Dakle crveni ruzevi svima stoje samo treba da ih volis i stajace ti. Naravno neke nijanse bolje od drugih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš tako. Kad sam osetila potrebu kupila sam ga (dobila, ali sama birala). :D Pre toga to nije bilo to :)
      A ubosti nijansu nije lako, bar meni. Drugi iz iste kolekcije koji mi je bio lepši da ga gledam mi je grozno stajao...

      Delete
  8. Krasna nijansa :D.

    ReplyDelete
  9. predivna boja :)
    jako mi je zao sto nisam nista uhvatila na snizenju iz ove kolekcije :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa dobro, biće valjda ponovo sniženja ;)

      Delete
  10. Oh, divna je, malo vampy :)

    ReplyDelete
  11. Fenomenalno ti stoji! :) Ja sam ubedjena da takvi karmini stoje samo osobama svetlijeg tena sto nije moj slucaj. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja bila ubeđena u suprotno :D Mogu samo da ti kažem da probaš jer mislim da grešiš :)

      Delete
  12. Prekrasan je, ne znam samo kako ga nisam primijetila :-( a do sada je sigurno već nestao...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa u BG-u teško da ima,ali kod vas možda mogu da se nadju :)

      Delete
  13. uu kako ti dobro stoji! Bas je lepa boja :)

    ReplyDelete
  14. :x

    lep je ruž i cela paletica koju si napravila :)
    krivo mi je što ne uzeh i ja neki crveni :-S
    a jel ovo rumenice ona kajsijica iz dita linije?
    a senkice mislim da imam obe ;;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Đe si mala? :P
      Da, senkice imaš obe, a rumenilo je 09 kajsija :)
      (imam ja još senkica, nego nisam slikala ...) 8-7

      Delete
    2. hajde, i to kad budeš mogla.znam da je lepo sve
      <3

      Delete
  15. Predivna nijansa ruza @-)

    ReplyDelete
  16. Bas mocan karmin i jako ti lijepo stoji :)

    ReplyDelete
  17. Ja imam crveni 628 i obozavam ga <3

    ReplyDelete