January 14, 2013

Alverde - nega zanoktica


/hihi
Juhuuu, evo nas u novoj 2013-oj godini! Nadam se da ste vedro i sa dosta entuzijazma zakoračile u nju. ;;)

Pa pošto je zima, hladno je i ruke su suve, evo jedne jeftine i efikasne stvarčice za negu.
U pitanju je Alverde krema za zanoktice sa kajsijom. Ne znam baš da li ima kajsiju, ali po mirisu i boji podseća! :D


Tekstura:
Na prvu loptu mi je delovala čudnjikavo i bezveze. Trebalo mi je vremena da je zavolim jer su očekivanja bila mala posle prvog utiska.
Gusta je i kompaktna (čak nekako gelasta), ali nije puno masna i lepljiva kao na primer Pavlovićeva mast. Veoma sporo se upija, baš se dugo zadržava na koži. Po meni je to plus jer stvarno znam da deluje. Ujutru kad se probudim, na krajevima noktiju još uvek vidim tragove kreme što je neverovatno! =D> Zanoktice su lepo hidrirane i mekane. Generalno, super je za bilo koje suve delove, često je nanesem i na usne ili suvu kožu oko nozdrva.




Inače, kremu sam kupila pre oko godinu dana, i koristila je manje-više redovno. Pre neki dan sam je i poslednji put namazala i požurila da kupim novu. Trenutno je na sniženju i 15ml košta 199rsd, pa požurite dok ima zaliha jer joj menjaju pakovanje. Ubuduće će biti u tubici od 10ml. Može se naći pored kase u činiji, ili na stalku na kojem stoje sniženi proizvodi! :)


Gornja slika je od letos, donja od pre 3 dana :(

A evo je i nova :)


Stvarno preporučujem ovu kremicu, ako tragate za ovakvim proizvodom. Meni se odlično pokazala, a dakaz za to je što sam je ponovo kupila. Ako ništa drugo, lepo miriše i prelepe je boje :p
Toliko od mene za ovaj put, CMOOOK :x

20 comments :

  1. Super, bas bih mogla pogledati i uzeti je kad je vec snizena. Do kad joj je rok, sta pise na tim tvojim kutijicama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rok na mojoj je do 05.2014, a na jednoj sam videla i do 11.2014, ali nju je neko otvarao ... :)

      Delete
    2. Uzela:-) Hvala na preporuci, zasita fino njeguje, i preeedivno mi mirise, ja bih to pojela :-)

      Delete
  2. Fino deluje. Jeste da sam neki dan kupila Lemony Flutter, a imam i još Shenemil ulja rado ću kupiti i ovu kremicu ako naiđem na nju, neće da se baci :)

    ReplyDelete
  3. ja za zanoktice koristim ona ulja od manikira :) za sad sam jako zadovoljna

    ReplyDelete
  4. Ja za zanoktice i nokte inace koristim hemelovu kremu za nokte, i stvarno odlicno deluju, mada bih mogla da probam i ovo, ne moze da skodi :D

    ReplyDelete
  5. Nisam ovo ni zapazila. Baš ću da potražim ima li je sutra u najbližem DMu. Hvala na preporuci.

    ReplyDelete
  6. moram ga izprobati
    jos sutra idem za njim

    ReplyDelete
  7. Uuu, super! Retko zagledam Alverde stalak, pa je uopste nisam primetila.. Hvala na preporuci! :)

    ReplyDelete
  8. Nisam primjetila ovo uopste a opsjedam dm :D cudi me.. Ja trenutno nemam problema sa zanokticama pa mazem samo povremeno obicnim melemom iz apoteke koji sam skoro pokazala na blogu.

    ReplyDelete
  9. a ja gledam, čitam post i pitam se šta ja imam kog vraga, jer me podseća po boji i mirisu koji si opisala na moju kremicu :) a ja uzela u tubici, ima mozda mesec dana, i nisam je koristila do skoro, ali sam pocela jer su mi bas suve ruke :( i svidja mi se. superiska je i jeste dobra! hvala na preporuci!ti nikad ne omaneš :D

    ReplyDelete
  10. O Bože pa ja sam tek sada kupila serum, nisam ni znala da ovo postoji.. asocira me na Dior Abricot kremu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E bas sam to htela da kazem, mislim da me asocira :)

      Podsetila si me da bih mogla da se potrudim da redovnije mazem moju kremicu za tu svrhu :)

      Delete
  11. Oh this cream looks delicious! I love apricots so much, I would eat this all up!
    This is just what my hands need right now! Too bad I can't get this brand in my country, I'm really lusting after their eyeshadows and blushes too! Greetings from the United States of America! :)

    ReplyDelete
  12. bas trazim ovako neku stvar ozbirom da je moj omiljeni lush lemony flutter rasprodat pa cu bas baciti pogled sledeci put kad skoknem do dm-A :)

    ReplyDelete
  13. Uh, valjda će ovo spasiti ove šmirkle oko mojih noktiju. -,-

    ReplyDelete
  14. Ja sam bas juce probala kod mame ali je ona kupila u tubici. Mnogo dobra stvar!

    ReplyDelete
  15. Meni se vise svidja ovo pakovanje,u kutijici.
    Moram da je kupim i isprobam!

    ReplyDelete
  16. LOL, još uvijek ima za kupiti kod nas u ovakvom pakovanju, ja je kupila neki dan :D

    ReplyDelete