December 27, 2012

Golden Rose Jolly Jewels lakovi

Evo nešto veselo i u duhu Novogodišnjih praznika! :x
Ne znam da li ste čule za novu Golden Rose šljokičavu kolekciju Jolly Jewels? Kad sam ih videla, oduševila sam se ko malo dete. Volim šimer, šljokice, glitere, sve što šljašti, a ovi lakovi savršeno to oslikavaju. Nekako unose radost. <:-P



Većina nijasni mi se dopala, ali moram priznati da su neke baš klovnovske! :O)
Cena mi je 250 rsd što deluje kao mnogo para za Golden Rose lak. S obzirom da su ovakvi lakovi još uvek teško dostupni i slabo zastipljeni kod jeftinijih brendova, ova cena je ustvari niska. Drugo, veoma su kvalitetni što se tiče mazanja, teksture (bar kad su ove dve nijanse u pitanju), a i što se tiče sastojaka. Nemaju u sebi nijedan od 3 štetna sastojka (3 free) što je odlično za devojke koje na to paze.




Tekstura:
Nećete verovati koliko se lagano mažu. Baza u kojoj plivaju šljokice je ređa-gelasta pa se lepo razmazuju. Nisam nikad imala lakove sa ovoliko šljokica, a da su tako pogodni za nanošenje. U stvari jedini problem je što moram da se borim sa šljokicama, jer napadaju. :D Toliko ih je mnogo da u većini slučajeva izvučem previše napolje, pa moram da ih vraćam, a to važi za ovaj plavi pogotovo. S obzirom da ih zaista mnogo pliva u laku, nije problem rasporediti ih ravnomerno. Veoma brzo se suše i jedan i drugi.


Finiš:
Grgurav, ali dosta manje od očekivanog. Tamo gde se šljokice naguraju jedna preko druge, desi se da se poneka oguli jer ne nalegde dobro, i zato sam posle dva sloja laka namazala Eveline 3in1 lak. To je veoma redak lak koji se momentalno suši, u ovom slučaju je pomogao da se uglača površina kako da bi Top Coat iz jednog premaza zagladio nokat. ;;)


Na slikama su dva sloja, namazanih bez puno pažnje i 1 sloj Eveline 3in1 laka. Top Coat na kraju nisam ni namazala ali preporučujem da ga namažete jer će lak mnogo duže trajati na noktima. Ako baš zagledate, negde je malo prozirnije i nazire se nokat ispod plave podloge, ali meni to samo doprinosi šmeku. ;)




Lakovi imaju dovoljno šljokica da se mogu koristiti i samo kao završni slojevi, pa mislim da je to i najbolja opcija. Lakše je za mazanje i nema brige oko eventualnih praznina ili naziranja nokta!

- Jolly Jewels 111 (10,8ml)
U osnovi je gelasta srednje plava boja, a šljokice su svetlo zelene (lime green) i srebrne boje.

- Jolly Jewels 103 (10,8m)
Ovome je baza providna sa dosta sitnog šimera. Krupne šljokice su svetlo roze (rose gold) boje, a od sitnijeg šimera u pozadini preovladava zlatna, ali ima i ciklama i zelenkastih nijansi koje dolaze do izražaja samo na suncu ili veštačkom svetlu. Ovo je jedna nežna nijansa i deluje dosta mirno jer preovladava zlatni ton.
Nosila sam ga u jednom sloju preko ovog S-he 320 laka i odlično je izgledao. A naravno super bi bio i preko Golden Rose 25-ice.




Volela bih još neke nijanse da uzmem, ali polako, moram prvo da pokažem ljubav ovim dvema! Čak i ako ne volite lakove ovog tipa, mislim da su predivni za prestojeće dane kada većina nas ima potrebu da šljašti više nego obično! :p

Toliko od mene, CMOK /bye

20 comments :

  1. uh, tog plavog sam nekako previdela, a sad me zainteresovao baš!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja volim plavce, pa sam njega prvo ugledala :D
      Još dosta nijansi mi se dopalo, ali polako!

      Delete
  2. Mnoooogo su mi lepi ovi lakovi i da, 250 dinara uopšte nije mnogo s obzirom koliko koštaju slični lakovi drugih proizvođača!

    ReplyDelete
  3. pa divni su... gde si ih kupila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzela sam ih u parfimeriji (valjda se zove Kristabel) u Terazijskom prolazu, ali biće njih svuda ako ih već nema ;) Svrati do najbliže parfimerije i pitaj!

      Delete
  4. Mnogo su lepi, ovaj plavi izgleda skroz primamljivo. I meni se svidja kako se mazu, kupila sam jednog a bice sigurno jos koji

    ReplyDelete
  5. ovaj plavi je divan

    ReplyDelete
  6. predivni su :)
    ja sam se nameracila na onaj jedan sto je kopija china glaze its a trapeze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da da, taj i ja hocu 2:-P

      Delete
  7. Imam jedne sljokice i to mi je dosta za zivota, nego sam htela da kazem da mi je jako drago da opet pises, volim tvoj blog, bas je jednostavan a iscrpan, lep i veseo!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Pirinčo. Baš takav i želim da bude i drago mi je da imaš takav utisak 8-7

      Delete
  8. Sve je to lijepo, samo sto se uzasno tesko skidaju ove sljokice :)))

    ReplyDelete
  9. Dobro dosla nazad draga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na dobrodošlici Jeco :-h

      Delete
  10. Anonymous12:16

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  11. Anonymous19:24

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete